Tehnologie "verde" a întreprinderilor din UE în serviciul planetei

Europa are o energie curată: În ultimii ani, sectorul UE de tehnologii și servicii "verzi" asigura locuri de muncă pentru 3 milioane de oameni.

Europa are o energie curată : În ultimii ani , sectorul UE de tehnologii și servicii "verzi" asigura locuri de muncă pentru 3 milioane de oameni . Industria este în continuă evoluție , creșterea competitivității . În Marea Britanie , gata pentru a trece de la teorie la practica . În Londra , unde nu respira poluanți din emisiile din trafic , autoritățile intenționează până în 2020 pentru a converti toate taxiurile pe combustibil curat de la zero de evacuare . De capital din partea Regatului Unit al proiectului european de a dezvolta o flota de operare pilot pe hidrogen . Acest tip de combustibil este eco -friendly si ofera un nivel redus de zgomot în timpul funcționării mașinii .

Cuvântul - Phil Davis , șoferul de taxi : " Acest aparat este radical diferit de masinile pe care le-am condus înainte . Acesta este mai moale , mai silențioase , stai in spatele volanului - o plăcere . Este foarte receptiv , management - complet electronic , care este , exercitarea de mai jos . Sunt după câteva ore la volan se simtă ca și cum el nu a lucrat deloc ! "

Rezervor plin de combustibil pe bază de hidrogen oferă taxi 400 km de cale autonomă în oraș . În timpul experimentului urmărit îndeaproape experți : sarcina lor - pentru a optimiza masina pentru mase .

Vice - presedinte al grupului " energie inteligentă " Dennis rezultate Hayter mulțumit : " Am obține atât de multe informații ! De exemplu , interacțiunea diferitelor părți ale mașinii , cum să influențeze stilul nostru de management taxi . Diferite driverele - abordări diferite pentru a conduce și, ca rezultat ,diferența de " comportament " al vehiculului . Și procesul de umplere este foarte important pentru noi . " Astăzi re " pe bază de hidrogen" este de cinci oricostul crește auto . Cu toate acestea , în următorii ani din cauza concurenței intense între dezvoltatorii de preț pot și ar trebui să fie reduse .

Unul dintre coordonatorii proiectului Diana Rein promite , " Pentru masina pe hidrogen , se va dezvolta și va fi adoptat anumite standarde . Participarea la proiecte pilot , cum ar fi acest lucru , îi ajută să se apropie pentru a răspunde acestor provocări . Până în anul 2015th , care este programat sa se incheie aceste masini masive pe piata , standardizarea internațională este de a fi introduse . "

În aceeași direcție , și experți specula de lucru la Centrul Comun de Cercetare al Comisiei Europene . Ele sunt angajate în , printre altele , comunicarea între cercetători și industria din domeniu . Inclusiv în domeniul tehnologiilor " verzi" . Astfel , în laborator experimental centrul de control de inovare care reduce eficient și ieftin de emisii de transport .

Centrul Fellow Alois Krasenbrik a comentat : " Noi studiem în detaliu soluțiile tehnologice , le evalueze , și apoi trece la constatările și recomandările constructorii de automobile . Aceste constatari pot oferi baza pentru standardele internaționale pentru viitor . "

Deci, dacă hidrogen ecologice , având în vedere că hidrocarburile de producție utilizate ? Există un viitor luminos pentru vehiculele electrice în cazul în care sunt necesare bateriile pentru producerea de elemente de pământuri rare ? Pentru a justifica punctul de vedere , oamenii de stiinta se vedea ciclu complet de energie în diferite subtipuri de mașini .

Cercetator Laura Lonza definește misiunea ca : " Nu există nici o îndoială că , la nivel local , spune , la nivel de orașe individuale , mașini electrice și mașini care funcționează cu combustibil pe bază de hidrogen , ecologice în ceea ce privește lipsa de emisii . Cu toate acestea , este important să se ia în considerare cercetatorii întregul lanț energetic , nu doar ceva ce se întâmplă în mașină cu motor . "

Astfel , măsurătorile de laborator a vehiculelor cu emisii cu motoare convenționale pot fi diferite de ceea ce se întâmplă de fapt pe drum . Oamenii de stiinta au mașini dotate cu instrumente de măsură speciale și experiment de transfer în contextul unui anumit drum .

Potrivit personalului de centru, funcționează aparatul este simplu : acesta este conectat la țeava de eșapament a mașinii și efectuează măsurători . Rezultatul este posibil să se determine cu exactitate cantitatea de emisii și o analiză a componentelor acestora .

Experimentul demonstrează modul în care diferite situații de conducere , aceeași mașină poate produce cantități diferite de emisii . Indicatori variază în funcție de 2-4 ori .

Europa spune " da " este nu numai un transport curat , dar de energie electrică curată : cele mai recente tendințe implicat îndeaproape în Germania , cea mai mare fabrica din Europa pentru producerea de energie electrică prin celule fotovoltaice . Vorbim despre conversia radiatiei solare in energie electrica prin intermediul semiconductori speciale - panouri solare .

Design Director Departament Ronald Stephen conduce statisticile : " În anul în care lucrăm aici 85 de gigawați - ore , care să răspundă nevoilor de aproximativ 22 și jumătate de mii de familii . Cu alte cuvinte - un oraș cu o populație de 90.000 de oameni " .

Germania - nu sudul Europei , dar aici soarele strălucește aproape o mie de ore pe an . Acest lucru este suficient pentru a achita centralele o astfel de putere și de a face un profit .

Personalul de la punctul de stație : în ultimii ani a crescut considerabil eficiența panourilor , și prețurile au scăzut . Ei vorbesc despre o alternativă reală la metodele traditionale de producere a energiei electrice .

Între timp , Centrul Comun de Cercetare pas cu pas de scanare pentru eficiență solare și fiabilitate . Site-uri experimentale au leșinat în calitate de laborator și spații în aer liber . Nigel Taylor a condus echipa de cercetare : " Suntem interesati de performanta energetica a panourilor solare în special - aceste date ne va permite să stabilească măsurile standard, care ar trebui să arate panoul în moduri specifice de temperatură și de lumină . "

PV deschide noi perspective , nu numai pentru sectorul energetic , dar, de asemenea, industria de construcțiichimice , , alte domenii de aplicare . Heinz Ossenbrik unitate de șef al surselor regenerabile de energie : " " Suntem încercarea de a prinde pe competitivitatea surselor de energie tradiționale . Mai ales acest lucru contribuie la o noua generatie de cercetatori , care sunt pline de idei , soluții , ei aduc cu îndrăzneală expertiza de la discipline precum chimia si Bioinginerie , de exemplu . Nu am nici o îndoială că ne va ajuta să mergem mai departe . "

Pentru a stimula creșterea economică , oferă locuri de muncă și de a ajuta planeta în același timp : întreprindere ECO combină interesele comerciale și obiectivele de mediu . Economia de noua generatie - cu un ochi la profit si cu grija pentru viitor.

Top