Serviciile de contabilitate calitative sunt esențiale pentru menținerea, analiza și dezvoltarea activității unei companii. SERVIZI & SISTEMI prestează servicii de consultanță și evidență contabilă din anul 2003. Ulterior, echipa noastră de profesioniști cu experiență a obținut reputația unei companii de încredere, care se angajează să devină un adevărat aliat pentru organizația-client, și să presteze servicii contabile de calitate superioară.
La SERVIZI & SISTEMI divizăm serviciile noastre contabile în două categorii: Cosultață Contabilă și Evidență Contabilă. Vă invităm să cunoașteți în detalii aceste servicii, mai jos pe această pagină.
1. Consultanță cu privire la activitatea întreprinderii și apectele fiscale.
2. Consultanță privind salarizarea.
3. Consultanță în domeniul financiar-bancar în Moldova.
4. Consultanță pentru procedurile de import și export.
1. Înregistrarea și procesarea documentelor de contabilitate primară şi secundară. De la registre și evidenţe până la întreţinere contabilă:
- Rapoartele sunt semnate de către reprezentantul agentului economic, cu prima şi a doua semnătură.
- Rapoartele sînt semnate cu: prima semnătură, a conducătorului agentului economic, cea de a doua, în baza contractului de mandat – a reprezentantului companiei (la cerere).
2. Procesarea săptămânală a documentelor prezentate de catre client.
- Verificarea corectitudinii informațiilor prezentate.
- Introducerea în baza de date 1C.
3. Evidența personalului și calculul salariilor.
- Întocmirea contractelor individuale și colective de muncă.
- Evidența privind dosarele de personal.
- Întocmirea și depunerea declarațiilor lunare privind obligațiile aferente drepturilor de personal către: CNAS, CNAM.
- Calculul salariului în baza tabelelor de pontaj.
4. Analizarea statului economic al clientului, informaţiilor cu privire la obligaţiile către Administraţia Financiară, precum şi către autorităţile locale municipale, băncii colaboratoare, furnizorilor, angajaţilor şi altor creditori.
5. Păstrarea documentelor, registrelor şi evidenţelor contabile de la întocmirea lor până la predarea lor pentru păstrare în arhiva.
6. Informarea clientului cu privire la următoarele:
- Modificări privitoare la legislaţia contabilă şi fiscală.
- Rezultatul financiar al activităţii sale pe anul curent.
7. Întocmirea raportului financiar anual până la 31 martie a anului următor celui în curs de verificare.
8. Prezentarea declaraţiilor şi verificarea statutului financiar şi al proprietăţilor înainte de plătirea impozitului, situaţiei statistice şi altele.
9. Restabilirea evidenței contabile.
„SERVIZI & SISTEMI” garantează întocmirea şi prezentarea la timp a tuturor actelor conform legislației în vigoare.
CONTACTAȚI OFICIUL NOSTRU
PRIN TELEFON SAU FORMULAR
Faceți share acestei pagini: